20.11.11

Mozda

Mozda se jednom  probudim  i
Osetim tvoje ruke kao nekad ,
kao onda dok si  me voleo I bio
putokaz na svakom mom  putu.
Gube se tragovi u  prasini vremena,
secanja su  jedini svedoci da smo  bili tu.
Da smo bili par, dva tela jedna dusa.
Kroz vene mi jos uvek protice  gorak ukus
Strepnje i straha .
 Kap  po kap siri se mojim  mislima
Ruseci mir i spokoj  duse.
Pitanja  bez  odgovora … gde li si sad?
Koja  te ljubi  dok ja    cekam te
Obavijena plastom samoce,potopljena
U more tuge cuvajuci uspomene, secanja.
Sa cijih usana skupljas  kapljice strasti
I njima se opijas, cije uzdahe krades…
Dok se moji uzdasi  prelamaju u  jauke…
Mozda mozda  se jednom probudim
 I shvatim da si  bio  san ovih zimskih noci.
Jedna  nocna mora vise .Mozda.

Astric Pictures, Images and Photos

Keine Kommentare: