18.01.12

Budim se iz sna

Srce i dusa gore u vatri koja se iz nicega zapali
Budim se iz sna, konacno vidim te
Onakvog kakvog te jos do sad videla nisam.
Ocima zene , ocima iza kojih se godine sakrile.
Ti izdajes me , izdajes nase godine nase dane
Izdajes nase sutra I zato cu otici.
I dok budem odlazila ponecu svaki deo tebe sa sobom …
Jer sam te uvek volela I jos uvek to cinim.
Ranjavas me I svi ti oziljci koje ostavljas podsecaju me
Da si jos uvek tu u meni da zivis da te ima
Da si neprolazni deo mog zivota…
Gledam te oziljke sto ostavljas za sobom
Kako se polako sire, prelivaju.
znam nebi bili tu da si ti proslost zaboravio.
U novi pocetak bez predrasuda krenuo .
Ali ne ti si morao sve te sumorne misli
Sve strepnje i poraze tvoje proslosti poneti u novo danas
Isvaki put ih uporedjivati vagati greske traziti .
A mogli smo sve imati da si sve to ostavio iza nas …
Dragi moj, zaboravljas da ja nisam one , ja nisam ti
Ja sam jos uvek ta koju si upoznao ,,zavoleo``
Moja je dusa jos uvek na tvojim dlanovima
i ako od njih ranjena Jos uvek kuca u ritmu tvog pulsa…
Ako je ne trebas baci je kroz prvi otvor na koji naidjes
Zaledi je i predaj je proslosti koju nikad neces zaboraviti.
I pricaj okolo da sam te ostavila. Da sam ljubav izdala.
Da sam otisla nepoznatim putrvma i ostavila pepeo za sobom.
Prah jedne ljubavi za koju si se ti borio a ona te izneverila.
Zapecati nasu ljubav pecatom tvojih poraza ,
I pricaj kako sam ja sebicna I egoisticna balavica
Koja nezna da voli, I za koju je ljubav samo igracka.
Ponizi me pred svima mozda ti onda bude bolje, bude lakse.
Zar nije to to sto zelis?

Woodland Fairy Pictures, Images and Photos

Keine Kommentare: