18.01.12

U beskraju

U dva sveta u pogresno vreme rodjeni
ja dete sunca, ti dеtе mesecine.
Ja cer vatre s lavom umesto krvi.
Ti sin noci sive s mirisom mahovine.
sanjam o ljubavi beskrajnoj,
A Tvoji snovi su ugaseni i nedosniveni.
Ostaје je samo trag
i beskraj vremena u tebi da zivi.

Cujem tisinu kako promice
drumovima koji nekuda vode,
tamu kako uzdise u zagrljaju mesecа
Ja stojim tamo gde dva sveta se doticu
gde putevi nestvarni ukrstaju stvarnoscu.

Znam, docices kad mesec pocrveni,
krvlju se nahrani
jer ljubav je ova drugacija od drugih,
jaca od smrti jaca od zimа.
Rodjena na zvezdanom jastuku mesecine


Pogresn svet, pogresno vreme
ja cu i dalje cekati na raskrscu svetova
ispod mesecine barsunastih boja
jer vreme si ti u meni zivi
Ljubav i snaga novih ozivelih snova.

fantasy glitter graphics

Keine Kommentare: