18.01.12

Ljubav

Od onih dana do danas nije  bilo trenutka da nisi prisutan u mojoj svesti, pa cak i dok spavam  gospodaris mojim snovima. Secam se neznog dodira tvojih usana glasa koji  me je hrabrio i ruku koje su palile vatru u meni, ispunjavao si moje  dane  i prazninu u dusi koja je nastala posle svih  onih neuspeha koje  sam danas skoro zaboravila. I pred nama stoji sreca, smeska nam se i  gleda dok  se nasa tela nezno dodiruju u vrtlogu kojeg nam je zivot  poklonio. Misli se nizu, slova  koje ovde ostavljam  ostave veciti znak   moje ljubavi prema tebi i sreci  koju sam sa tobom upoznala. I kasno   leto  je u punom sjaju  i nezaustavljivo se blizi kraju dok se ja kao  dete radujem nasem sledecem susretu. Osecam drhaj  u grudima i blagu bol  zbog prostora koji nas trenutno deli. Znam  hiljadu  puta sam ponovila  rec falismi da imam osecaj da vise nemaju nikakvog znacaja. Al  opet  falis da  bih sad najradje utonila u dubok san  jer znam da me cekas na  vratima  plavog neba pod  zvezdanim svodom i zaplesemo samo nama poznatu  igru strasti...


fantasy glitters

Keine Kommentare: