18.01.12

Ovo sam ja

Pogledaj mi oci, pronadji nit koja
ce te odvesti put moje duse.
U njoj ces pronaci sebe, jer tu te cuvam
od svih nedaca ovog surovog sveta
hladnih pogleda laznih osmeha.
Tu ces otkriti gnezdo svih mojih
strahova zebnji zelja i ceznji.
I ne trazi dalje...

Dotakni mi srce toplim pogledom svojim
I ne pitaj me zasto je tu i zasto je tako
Prihvati me ovakvu kakva jesam.
Za mene i tebe. Za ljubav sto u nama plamti.
Ne ocekuj nestvarno, to je sve prolazno.
Ovo sam ja, i ne trazi dalje...

I ne govori mi da to istina nije.
Za mene nema drugo od ljubavi tvoje.
Za nju bih se borila, i lazi pricala...
od nista sve ucinila.
Da za tu ljubav i tebe bih umrla …

Samo mi pogledom svojim dotakni dusu...
I saznaces koliko u njoj ima tebe.
Ne trazi dalje, u njoj ces naci izgubljene
snove.U njoj ces otkriti sebe...

glitter fantasy




Keine Kommentare: