18.01.12

U senci mesecine krijem se od iskusenja sto mi donosi tvoja pojava. U mom secanju jos uvek je opojni ukus tvojih usana na mom telu igra tvojih prstiju . Blagi povetarac budi ceznju preplasene duse a oci, te izdajice svetle od zelje za tvojim andjeoskim licem. To lice daje mi hrabrost da preskocim svoju senku i predam se harmoniji boja zalazeceg sunca. Svesna sam tvojih skrivenih mana, mnoge su ostale u suzama preklinjajuci dan susreta. Nisi ni jednoj podario nebeske svodove i zvezda sjaj, a zasto bi meni? Zasto bih ja bial izuzna etak u tvom burnom zivotu. A ipak osecam tvoj miris osecam tvoj vreli dah i znam da si u mojoj dusi, dusi koja leti tebi u susret.i pitam se doklen ce svo to sarenilo naseg susretaa trajati jer mogla bih se privici na tvoje ludosti i drazi koje mi nudis. I na kraaju poleteti put duge kao ptica trazeci izgubljeni osmeh davnih dana.

glitters fantasy

Keine Kommentare: