15.12.10

Ukus ceznje

Opet sam nocas sanjala  da ulazim na velika vrata.  
Ogromna vrata iza kojih  je sva carolija sveta skupljena,  
i koracam tiho poput leptira bez straha bez predrasuda.  
Nestalo je svo sivilo ovog suludog zivota ,  
a ispred mojih se ociju siri spektar boja duge.  
Spektar boja neke druge dimenzije ..  
Venama pojuri mi uzavrela krv gledajuci te oci   
Koje mi dolaze u susret. Gledajuci te usne kako se smese .  
Zovu me zovu sebi , sapucu moje ime  ali nekako  
Cudno to zvuci  dok se spektar boja talasa   
Poput uzburkanog mora. Oh ! gospode kako je to lepo.  
Kako je lepo  opet  osetiti  da se pupoljci rascvetavaju u dusi.  
Al negde duboko u posvesti znam da je to san ,  
I da se sledeceg trenutka mogu probuditi  
Umotana u tamu noci, sama sa ukusom ceznje na usnama.

Sneguljica





Keine Kommentare: