09.01.11

Decembar


Hladno je,decembar zima snegovi padaju … 
Sve korake neprespavane noci  skrivaju… 
Samo u mojoj dusi svuda su tvoji tragovi. 
Tvoje ruke tvoj glas tvoje oci . 
Nikada mi gore nije bilo veruj mi mili. 
Kosava i hladni vetrovi severa sibaju me … 
Secanja bolna mili moj, gde zastade nocas? 
Gde nestade noci ove… 
A dusa zove samo ime tvoje … 
A dusa zeli da bude vecito tvoja… 
Samo tvoja mili moj samo tvoja  danas … 
Sutra samo tvoja kroz beskraj vremena  
Koje neumoljivo dolazi. 
 I cujem pesmu negde daleko  u noci tamnoj 
Dok lutam ulicama hladnim trazeci te  
i reci od kojih mi telo zadrhti a suza krene.. 

Niz gusto polje
u mracna jutra
moje hladne ruke
dugo ce da te traze
Ako me volis ostaces uz mene
ti znas,
 
Dolazi zima, duga i hladna
zatvori vrata, upali vatru
Pada prvi sneg.
 
@Sneguljica

Keine Kommentare: