04.01.11

Zaboraviti te? Ne nije moguce

 Ovaj je zivot samo san  iz kojeg cu se probuditi u trenutku kad skolopim oci...
Volim te Jedini moj....!!!
Pokusala sam danima nesto napisati  ali ne ide, Nastala je praznina koja neda da misli slobodno teku,  praznina koja je sve preokrenula. Zato vam poklanjam ovaj stih koji sam negde na ovom netu  pronasla, i koji mi se cini odgo- varajucim. 
U isto vreme zelim svima   puno uspeha u novoj  2011 godini, onima koji jos nisu pravu ljubav pronasli  da je pronadju, a onima sto je imaju da je sacuvaju  jer nema  nista vrednije  u tzivotu  od istinskih i iskrenih  ocsecanja.
SVE NAJBOLJE....!

Zaboraviti te? 


ako sunce zaboravi da ustane
onda možda zaboraviću te
ako kiša zaboravi da je mokra
i ako nebo zaboravi da plače
onda možda zaboraviću te
ako se noć zaboravi jednog dana
ako zauvek sva mora nestanu
onda možda zaboraviću te
ako ptice prestanu da lete
ako zora ne svane
onda možda zaboraviću te
biće nepodnošljivo
tada možda zaboraviću te
i ako jednog dana zaboravim sebe
i taj kratak časak sa tobom
te naše kratke trenutke
neizmerno istinite
i tvoje silne reči
suze radosti isparavale su večnost
sećaću se dugo
neću i ne mogu ništa zaboraviti
i ako je bilo kratko
ličilo je ne večnost
sećaću se
svega što si mi dao
ličilo je na istinu
bilo je tako jako…
ako moram ostariti
ne moram lagati
ako moram umreti
ne moram tebe zaboraviti
tebe, pamtiću te
nezaboravan je naš rastanak
ne setiti se bilo bi najgore
zaboraviti te?
zemlja ne zaboravi da se okrece
zaboraviti te?
to je umreti zaista!
zašto da te zaboravim?
pa čak i onda kada bih htela
ne mogu
ostaće sve
napisano je zauvek
i onda kada bi sunce nestalo
prestale kiše
kada bi mora nestala
noć se zaboravila
pa čak i zemlja se zaustavila
i kada i ja
jednog dana zaboravim da se probudim
neću zaboravite tebe
Ne…
volim te!

Keine Kommentare: