01.05.09

Jednom kad ostanem .....


Jednom kad ostanem sama
i nastane tama nad gradovima ovim sivim...
kada se sva svijetla pogase
kad mi noc postane saputnik,
i tad cu te traziti ulicama dugim
osmjesima tudjim...
pijanim pogledima diskoteka zadimljenih.
I tada cu sanjati o sreci ...
Jednom kad ostanem sama
i zadnja se svijeca ugasi...
jednom kad se sjenke prestanu
poigravati zidovima sobe ove
i onda cu te traziti u snovima...
U svakom kutu duse moje
Nadam se da si tu negdije zaboravio
delic ljubavi svoje...
U nadi da cu naci iskru koja ce se ponovo rasplamtiti
trazit cu te nocima dugim
sumornim jutrima...Kisnim danima...
I onda kada me vise ne bude bilo
kada se ochi lagano sklope
moja ce dusa i dalje lutati
nebesima plavim i nocma tamnim
trazeci i zadnji djelic koji si sa sobom odnio...
Te noci dok je kisa lagano padala
ostala sam sama....sama i uplkana
kisa mi je suze sa lica brisala
vjetar po licu mazio....
hladnocu dusi podario
a znao si da si moj andjeo
pa ipak bolu predao..


2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

I Andjeli ponekad grese .... on je uvek kraj tebe i ako je mozda odleteo .... ako je pravi Andjeo bio sigurno da te nije zaboravio ...

Sneguljica hat gesagt…

predivan komentar hvala