04.05.09

Prica o Baki

Stjala je na obali rijeke zagledna u mutne talase koji su jurili i valjali sve pred sobom .Kise koje su prethodnih dana padale u planini ucinile su da mirna i tiha rijeka podivlja. Tuznog pogleda pognute glave odsutnih misli zelela je samo jedno. Ustvari nije razumjela svijet oko sebe. Bezbroj je puta postavljala pitanje zasto je bas zivot prema njoj tako okrutan ,zsto joj uzima svesto joj je drago sve sto voli? Veliki broj njenih vrsnjaka u skoli imaju pored sebe svoje roditelje, a Ona? Hmmm ona je sama, prepustena milosti i ne milosti sudbine. Blizi se 8. Mart, nama dobro poznat dan praznik . Tema koju je uciteljica zadala nosi naziv:Moja Mama . sta napisati ? O cemu pisati ?Nestalo joj je teksta . Tema joj se ucinila provokativna a sutra ce svako morati pred cijelim razredom procitati svoj tekst .zasto bas moja mama?kako ce je opisati ?.okrenula se i laganim korakom krenula prema kuci koja se par stotina metara nazirala kroz bagrenje i drvece ,koje je tek pocelo da lista.Miris proleca okruzivao je prirodu oko nje ,ali ona nije nista primecivala. Znala je da mora taj sastva napisati ali kako ga zapoceti ... mozda bila jednom jedna mama. Ne Nje ima jos uvjek . Uspela se starim kamenim stepenicama do vrata i jos se jednom okrenula pogledala iza sebe u pravcu reke i brda koja se nazirala u daljini i lagano usla u kucu . U kuci je docekao topao osmijeh starice osjedele izmuchenog i upalog lica ,,Sine jesil gladna hoces li da ti baka postavi da jedes,, Zastala je blago se nasmejala starici prisla joj je i zaglila ,,hvala bako nisam gladna, moram zavrsiti domaci prvo ,, zagonetan osmijeh joj je zasijao na usnama ,sad ima temu ima sastav koji ce mozda i sutra kao i svaki put oduseviti uciteljicu . ?
Moja Baka
Ima jedna starica u mom zivotu koja mi znaci vise nego majka . Da nije bilo nje nebi bilo ni mene. Ima jedna starica cija je ljubav neizmerno velika ,bez granichna . Kada sam bolesna ona je tu nocima bdi nad mojom posteljom kada sam srecna i ona je srecna i raduje se mojoj sreci . Kada mi suze preplave lice ona me privuce na svoje grudi i izmucenim rukama mi lice brise.. tijesi. Zar to nije ljubav kojom majka zraci ?.Zar trebamo pozeleti nesto vise ? I zato Bako moja zelim ti srecan praznik dan majki dan zena . hvala za svu ljubav koju mi pruzas za srecu koju nesebicno dajes . Danas je tvoj dan , neka ti osmijeh ne silazi slica, voli te i ljubi tvoja djevojcica . ?
Procitala je taj tekst vise puta ,bio je kratak ,jako kratak ali je po njenom misljenju rekao sve sto treba rci . Sa osmijehom zadovoljstva uvukla se pod jorgan i utonula u san o svojoj baki . Oljubavi koji mnogi ne osjete od sopstvenih roditelja , o licu uciteljice dok bude slusala njen refert, Bila je sigurna u sebe i u uspjeh zahvaljujuci toj sitnoj zenici na kojoj je vrijeme ostavilo traga .Koja se i dalje grchevito bori i cvrsto nogama na zemlji stoji . Zahvaljujuci toj zeni u kojoj nema ni trunke sebichnosti koja nudi sve od sebe a trazi tako malo .

Keine Kommentare: