11.07.09

Zasto bas ti

Ti si nesto poput sna, cekam...
chekam i chekam a tebe nema....
Pitam se cesto zasto si to morao biti bas ti.
Toliko drugih na ovome svetu
a ti si uspio probiti led...
Stopiti ga i izazvati poplavu u mojoj dusi
Zasto bas ti, tako okrutan hladan,
Ti sto bez milosti gazis....
Rusis sagradjene snove, mijenjas tok
Ravno usmijerene rijeke...
Zasto me svaka tvoja rijec podize...
Osjecam da mogu polijeteti
Ali jos nemam krila....
Jos su skupljena oko mene iz straha
Da cu opet pasti .... posustati...
Usamljena kao gorska vila...
Cekam da se pojavis...
Da mi pruzis ruku koja ce me usmijeriti
Tamo visoko ka zvijezdama...
Jedino ti to mozes...
ti imas snage da me me podignes i srusis.
Ali se necu predati ....
Necu posustati....
Ustat cu ponovo i korakom necujnim
Krenuti svojim putem...
Krenuti tokom kojim me zivot vodi...
Prkosno te pogledati...
A u ochima ces prochitati,
Zasto,zasto bas ti......

Keine Kommentare: