01.07.09

Neznam gde i neznam kad ...


Odlazim, sa svitanjem novog dana,
moram krenuti stazama koje mi sudba zacrtala.
Ali znaj! Ma gde god krenula ti si mi u mislima,
pratim te nemo kao igrasenki na zidovima.
I sama sebe uplasim saznanjem
koliko te jako volim, koliko mi nedostajes....
u ovim beskraijno dugim nocima.
Sve sto imam je ovaj trenutak sada kroz koji ti govorim...
Zazmuri i sanjaj, ispuni mi zelju nocas me privuci sebi
usnama me svojim dotakni kao da je to zadnji put.
Neka smo daleko ja osecam te i ti to dobro znas,
miluj me tvojim mislima po kosi, dodirni mi dusu tvojim sapatom.
i samo zatvori oci i bices tu...
neka mi jutro svane sa osmehom ma licu ....
ovo je moja zadnja noc ovde i sad.
Pomisli i ti ponekad na mene ,jer...
dok me nosis u mislima jedan deo nas ce zauvek biti zajedno.
Nadam se da cu te videti ponovo ,
ali neznam gde i neznam kad.
Ponesi me nekad u snove svoje i cvrsto me zagrli
veruj u ono sto smo bili u ono sto jesmo...
veruj u ono sto nam je sveto...
iako nisam kraj tebe volecu te bezgranicno i vecno.
Andjele veruj cvrsto u nas jer dok verujes
nema daljine koja ce nas rastaviti
i nema mesta koje je daleko da nas baci u zaborav
i ne postoji san koji se nece ostvariti ako mi to zelimo....
ma koliko boli daleko ...
volim te...sad ovde ...
danas i vecito...
samo zazmuri i pozovi me...
zauvek tvoja....

Keine Kommentare: