11.07.09

Ti si moj san...


Osjecam te,znam da si tu.
Skriven iza zavjese stvarnosti i vizije.
Pruzas mi ruke, zoves budis nemire.
Otvaras putanje ka nebu, ka raju.
Puteve koji me bude,vracaju sjaj pozude
Mojoj zenici, mom oku koje te jos trazi.
U sivtanju jutra u sumraku zalazeceg sunca.
Osjecam dodir tvojih ruku ..
Dusa mi cvijeta poput proljetnjih vrtova,
Kojim ti setas ponosno, korakom sigurnim ...
Siguran u sebe....
Udises miris ruze koja ti se nudi...
Cvrstinom tvojeg poljupca,
Vrelinom usana budis sva moja chula,
Koja zude za dodirom....
Usamljenost koja do juc stalni
Gost moje duse bi nestaje....
Topi se ko led u chasi koju ti pruzih..
Nestaje i zadnja sumnja,
Zadnji otpor da ti odolim, rusi se...
Rusi poput kule pijeska na obali mora.
Vizije koja predugo traje postaje dio sna.
San Koji me dize ka mjesecu i zvijezdama
Nosi najludjim vrtlozima zivota,
Dvodi do rraskrsca sna i jave.
U tvojim rukama stvarnost dodirujem.
Molim da noc ne prestane,
Molim dan da ne svane.
Znam da si tu osjecam te....
Cujem te kako me zoves, dozivas
Nesebicno snagu dajes ...
Svanulo je, svjetlost rastjera tamu ...
A ja te jos uvjek osjecam
Znam da situ iza paravana ....
Tu izmedju dva svijeta.
I jednom kada se zavijesa spusti ....
Pozornice nestane ...svjetla ugase
Ostace tragovi koji ce me uvjek voditi
Ka tebi ostaces moja vizija
Proslosti , sadasnjosti i buducnosti ...

Keine Kommentare: