13.07.09

Voli me...

Pricao si mi o sreci, obalama dvema i pucini sto ih spaja
Govorio mi o buri uzburkanom moru i na njemu jedrenjaku starom....
A ja sam sanjala samo jedno, biti sa tobom na tom jedrenjaku.
Nek besne vetrovi nek se lome jedra...
Samo nas dvoje u igri sudbine jer ja volim te
Govorio o pescarama i dvljini ... podivljalim tigrovima
Toplim tropskim kisama i kucici na drvetu.
Govoriodi mi o samoci, a ja ... ja sam jos uvek sanjala
Da volim te ...
Mastala: Sa tobom u kucici na drvetu posmatrati zvezde
Brojati koliko ih je u nocima kao sto je ova.
Traziti naj lepsu, naj sjajniu i nazvati je imenom tvojim.
Govorio mi o kricima jastrebova
U sumama sibirskim o hladnim olujama, snegovima
O mecavi koja puteve rusi govorio ...
Govorio si dok sam ja sanjala samo jedno
Da volim te. Volim te usne koje se michu lagano
poput sonate uzburkanih osecanja
Volim te dok vetrovi plesu ja upijam toplnu tvoga zagrljaja
U tim zimskim sibirskim hladnim nocvima
Voli me, voli samo jos ovaj put dok zvezde padaju
Talasi obale umivaju
Voli me dok nas divljina zoce u narucje svoje
Pobesnelih vetrova i letnjih kisa
Voli me sad i neka to ostane vecnost....
Voli me jos ovaj put..

Sneguljica

Keine Kommentare: