12.07.09

Hvala

Na ovaj se nacin zelim zhvaliti svima vama. Svima koji iz dana u dan posecuju ovaj blog,i onima koji se sluchajno nadju tu.
Bilo bi mi veoma drago kada bi ste ostavili vasa misljenja, sugestije naravno i sve vrste kritike... u tom sluchaju bih znal ko sta voli sta nedostaje blogu sta bi se moglo dodati...
Ali u svakom slucaju veliko vam hvala....
Sneguljica
Daj mi svoje ruke ...
ja bi ih rado drzala,
kada se uplasen ...
grejala ih kada im je hladno....
ja cu ih milvati kada si tuzan...
i ja cu ih pustiti kad pozelis da si slobodan ...

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

voljela bih da nastavis na isti nacin dalje, mislim da ovdije ima svega, i za svaciju dusu... ljepo se brines o blogu,svaki dan skoro nesto novo. nesto posebno, i citam te svaki su put sve bolji stihovi.
Pozdrav
Vanesa