17.07.09

Pismo mojoj ljubavi

Danas kad se vratim u secanja,prosetam ulicama nase proslosti ... pitam se sta se to desilo sa mnom, sa nama...da li je uopste postoji tako nesto ili je to samo iluzija, rodjena negde u mojoj masti? A tako je uverljiva, uzbudljiva i ranjiva, ta nasa ljubav. Znao si mi govoriti naj lepse reci koje su u meni izazivale poplavu osecanja ... poput deteta, sva srecna i ozarena. Znao si me recima dotaknuti osecala sam tvoje misli kako me miluju znao si sta volim, a to su bile sitnice male stvari reci koje meni puno znace... ljubavi moja, vec dugo je proslo vremena bez tebe, i sigurno znam da su mi noci neopisivo duge cekajuci tvoj povratak. Verujem da ovo nije bila samo jedna romansa proletnjih noci, verujem da je to nesto vise od jedne kisne noci.Moja je ljubav iskrena i nikada nisam zazalila sto sam ti to predivno osecanje pokonila. Ta predivna osecanja koja cuvam ljubomorno u sebi jedino si ti uspeo da probudis, jedino su tvoje reci uspele da otope led oko mog srca da ozivi i ponovo zakuca. A ako ipak odlucis da nastavis dalje sam, necu zaliti nikad , jer znam da sam ostila pravu ljubav koja se samo jednom u zivotu desi. Cuvat cu te u svom srcu poput ikone poput vere u Boga ....u stvari ti si moj zivot cubvat cu te poput zivota.


Sneguljica

Keine Kommentare: