30.07.09

Jednostavno pesma

Vidim te kroz istinu svojih godina
Mesecinom istkanim snovima...
Vidim te i ako je cela planeta izmedju nas
Hiljada kilometara iz saranih peizaza...
I ne dorecenih misli ...
Predivno te vidm kroz zavesu svitanja
dok se mrstis u snovima
I nebeske vile dizu zvezdanim stazama
Ti i neznas koliko te volim takvog zamisljenog
Naboranog cela pognute glave ....
Dok ovom planetom neumorno grabis
Putem starih ratnika zvezdanig staza
Za tobom se nizu klometri godina ...
Spakovane negde u nekom dzepu tvoje kosulje .
Ti neznas koliko mi znaci svaka tvoja rec...
Mada su ponekad ostrije od bilo kog maca
Sto samuraji za pasom sa ponosom nose...
Ni jedna svetosna godina mi nebi bila dovoljna
Da ti ispricham svu svoju ljubav i pokazem
Sva osecanja koja si probudio u meni
Ovih zadnjih julskih noci dok cekam te
Citam ispisane tvohje reci predivnim bojama
Nase mladosti
Ja sanjam te gledajuci nemirni pramen tvoje kose
Nosen vetrovima isprepletan pahuljama ....
Zeleni borovi sire miris tamnjana a vetar
Ga lagano donosi do mojih nozdrva ...
Ti neznas koliko te volim koliko mi nedostajes...
Dok zamisljenog pogleda s prozora gledam
Crkvena zvona kako otkucavaju ponoc
I mislima te dozivam i milujem to umorno lice
Obasjao mesecinom
Ti nikad neces saznati koliko te stvarno volim....
A to je u stvari to sto ti zelim nocas reci...
 

Sneguljica


2 Kommentare:

Knez Milan hat gesagt…

Hvala ti duso.Ja znam da me volis...Obrijanog,ne obrijanog,umornog,ne umornog..Znam da me volis kao sto me nikada niko voleo nije!
Tvoja ljubav meni data,darovata..Otvara sva vrata i rusi sve zidove,okruzene oko mene.
Iz zidova me vuces,od ciglenih prasina pravis...Duso moja ti si srce moje osvojila,dusu moju izlecila...
Oci moje kisne osusila...
Ti si dar koji mi Bog poklni.!
Ja ne verovah u ljubav pa cak ni u Boga.
Danas sada,i zauvek Ja verujem samo Tebi.
Volim te Draga moja.

Sneguljica hat gesagt…

Hvala ti Andjele moj!!
Velike su to reci, reci koje imaju veliko znacenje. Reci od kojih mi u oku zasija suza, al ne od tuge nego od radosti. U njima osecam svu tvoju ljubav.
Ljubav koja pored udaljenosti miluje mi dusu.
Tebi Milane poklonih svoku ljubav svoja osecanja, tebi poklanjam sebe.U trenutku kada nam se usne spoje ostvarit ce se sve moje zelje i snovi... i pripast cu samo tebi u ljubavi koja ce nadziveti vecnost.
Volim te Ljubavi moja...