11.07.09

Samo za trenutak



Pruzas mi ruke iz kojih
mesec sija, zita klasaju, mora se pene.
Iz kojih se tama pretvara u svetlost
I mrznja u ljubav.
Pruzas mi ruke iz kojih golubovi polecu
Ptice ponovo cvrkucu
Uvenule ruze ponovo mirisu
Ruke koje me na ceznju podsjecju .
Nudis mi srecu koju jos nisam osetila,
A tako sam je zeljna.
Tako bih rado nesto drugo osecala...
Nesto drugo ,toplo poput... nemam rijeci
Jer nezam sta moze biti toplije
Od tog osecanja koje osecam gledajuci te.
Gledajuci te tako hladnog i nedostiznog...
Zelim na trenutak te hladne okove tvog lica skinuti...
Na tren samo u tvoje oci pogledati
Osetiti njihov sjaj kako me dodiruje
Njihovu toplinu kako mi dusu greje
Samo na tren....
Pa neka sam posle cijeli ziovot prokleta
Neka se posle mojom dusom igraju vetrovi
Nose je talasi prekriju snjegovi
Neka me ..
Ali samo na tren zelim osetiti
Koliko ti znacim .....
I pokazati ti koliko mi znacis
Samo na tren....

Keine Kommentare: