21.07.09

Ljubav i iluzija

Vec nedeljama vidim tvoj lik isprd sebe
Plamti zar koji mesecima tinja u dusi
Tvoj e oci me gledaju ne pobedivoscu
Raste Zelja ka savrsenstvu...
Iza zavesa nasih iluzija....
Vatre plamte tinjaju vuku me tebi,
nose i ruse strah i suze
Strujanje sto prolazi mojim telom
Drhtaj sto me obuze....
i prilazim ti dok krv kuva venama..
moj sagradjen svet se rusi.
Sagradjen nitima nestvarnog u nama
Ukusom vetrova jesenjih noci.
Dok led se stapa sa moje koze...
Ti se radjas u mom secanju,
u ovim dugim nedeljama cekanja
nalazim te u svakom danu ..
u svakoj sobi secanja..
topi se i nestaje poput zvezde padalice
smrcu koja traje duze od vecnosti...
iluzijom izatkana sreca ....
Mirise sneg sa grebenova planinskih..
Vetar donosi krik jastrebova....
Vraca zivot zaledjenoj dusi...

Sneguljica


Keine Kommentare: