23.07.09

Ljubav

Njegovo sam ime prvi put primetila jedne martovske noci... To je bila jedna od onih sjajnih, blistavih, krilatih proletnjih noci. Mada je jos bilo snega i bilo je uzasno hladno osecaj koji sam u tom trenutku imala bio je jos hladniji. Hladnoca kojom je zracio mamila me je i plasila u isto vreme, cinila me je nesigurnom, mogu reci cak i ranjivom. Na svaku njegovu rec sam reagovala kao na ubod iglica. Cvrsce sam se umotala u dekicu kojom sam bila ogrnuta imala sam potrebu da se zasdtitim od tog pogleda od tih reci upucene meni. Misli su se redjale skupljala pitanja u mojoj glavi, a nigde odgovora.. osecala sam neku ravnodusnost, ravnodusnost koja je imala odsjaj lake netrpeljivosti i mrznje zbog arogancije u njegovom drzanju.
Kako je vreme prolazilo, kako su nedelje naseg ponznanstva prolazile pocela sam ga posmatratzi drugim ocima, razumevala sam njegove stavke koje su me u pocetku zbunjivale. Pocela sam se nalaziti u nekim njegovim ispovestima, prichama. Zamisljala sam ga kao gosta koj se pojavljuje poput tame... laganim pokretom skida somotno bela krila koje je do tog trenutka nosio na ramenima i smeska se. Smeje se dok ja disem ponovo punim plucima nestalo je svih sumnji koje sam u pocetku imala .... zakljucak. Bila sam pospana ali mi ponos nije dozvolio da se povucem, zelela sam biti tu, godilo mi je... osecala srecu kao sto je i danas osecam... osecala sam da volim, onako kako se samo jednom u zivotu moze voleti.
Negde na ovom svetu postoje srodne duse ....istih osecanja, istih zelja , istih snova ... Ako se ne sretnu za vreme ove nase misije, posle smrti ce se sjediniti u jednu dusu stopiti sva ta osecanja u jedno i nastaviti da zive u nekom drugom obliku. Mozda u obliku Andjela koji ce pokusati sjediniti druge dve duse, mozda u obliku vilenjaka, larve koja ce se pretvoriti u leptiricu ... ili ko vec zna sto sve postoji. Ali jedno ce biti jasno jedino ljubav i neznost pobedjuje mrznju, satire je iz korena...

Sneguljica

Keine Kommentare: