23.07.09

Poruka

Ti si moja svetinja za koju se molim i pred kojom se usudjujem bez stida kleknuti i moliti za malo sjaja u ocima za malo srece u srcu.Ti si zelja koja nikako da utihne u mom srcu, san koji traje iz noci u dan iz dana u noc. Sagradjen nevidljivim nitima a ipak tako chvrsto da ga ni vetrovi i oluje vremena ne mogu poruse. Ne zelim ti nista uzeti, ni nadu ni srecu ni milost koju ti je dragi bog podario ne zelim nista sto je tvoje da te nebih povredila, ranila ...Dajem ti naj lepse snove Dajem ti sve sto je moje , ovu dusu koja kuca samo za nas. Uzmi, uzmi sve i budi srecan, jer i ja sam onda srecna kad vidim osmeh na tvom licu, sanjaj jer kad ti sanjas sanjam i ja pored tebe. Ne stidim se reci ni pred bogom stati jer samo dok ti srecno zemljom hodas i ja mogu disati. Ti si moja potreba da bih mgla ziveti ti si ovaj vazduh koji udisem
Volim te..... 


Sneguljica

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Taj mora da je srecan covek... ljubav koja ne trazi nista,sta bi covek vise pozeleo...
Sneguljice
imas mju podrsku... redovan sam ti citalac i nadam se da ti inspiracije nece ponestati....