05.07.09

Znam....

Poljubi me, toplo, njezno.. probudi zenu u meni onu koju ti samo probuditi mozes u ovoj uspavanoj dusi Prichaj mo o svemu ko sto smo uvek znali , izmenjaj mo strahove koji nas muce, i mastaj mo o nasem snu dok me nezno mazis i drzeci me za ruku. Osjecam tvoju blizinu, tvoju toplinu i neznost. U meni se budi strah, strah me da ne odes, da te izgubim i ostanu samo secanja na ovaj trenutak... Volis me, govori mi svaki tvoj pokret svaka rec koju izgovoris, tvoje oci , samo si moj..znam to, a tako me strah. Trazim zastitu u tvom naruchju , u tvom zagrljaju de sve moje muke nestanu, chak i vreme stane. Tvoje mi ocvi ulivaju snagu. Drhtim, gledam te divne oci to ogledalo duse ,njihov mi pogled potvrdjuje sve tvoje izrecene reci u njima vidim tvoje zelje tvoje tajne. Poljubi me i pusti usne da prichaju umesto reci znam da me volis ....Sneguljica 

Keine Kommentare: