09.07.09

Usne


Zelela bih probati te usne kojeg su ukusa....
Kakav je njihov poljubac, ima li vatre u njima..
Ili su hladne poput vina.
Zelela bih probati kakve su u svitanju zore....
U veceri rane kakvog su ukusa kad su tuzne
A kakve kad su nasmejane.
Voliela bih znati kako se tvoje usne ljube
Kakav osecaj bude, dali ima na njima gorcine
Proslosti davne. Ili su nezne poput svile.
Volela bih znati kako se ljube usne koje se vole....
I kako ljube one koje vole....
Podari mi poljubac jedan pa meka to bude i mali...
Ne zelim vise sanjati zelim poljubac pravi...
Zelim probasti tvoje usne koje me snovima mame
O njima sanjam naj ludje snove....
usne koje me na greh zovu smeju se sapucu
Krase mi svake noci sve moje divlje snove
Zelela bih probati ukus vina sa usana tvojih....
Pa neka to bude mali poljubac
Za mene ce trajati vecno.

Keine Kommentare: