05.07.09

Hvala.......

I onda kada je naj teze, kad pomislim da vise nemam snage za dalje nemam snage i nemam volje i jedino je sto zelim da posustanem, naidje neko ko ce mi dati novu motivaciju , nvu snagu. Sta zelim ovim reci je da koliko nam u trenucima na izgled sve crno bilo uz prave prijatelje i osobe bude sve jednostavnije. Jedan telefonski poziv, jedan izlazak na kafu sa drustvom moze za trenutak na izgled bezizlazne situacje sve promeniti i ubneti svetlost u sve. I tako prolazi dan za danom, a ja se veselim svakom terenutku jer nikad neznamo sta sutra donosi. Mozda nam bas sutrasnji dan donosi nesto sto ce nam celi zivot promeniti novo iskusenje novi zadatak, nikad se nezna. Svaki novi dan je novo iskusenje. Zato jos jednom hvala osobama koje su u svim trenucima, u svim raspolozenjima koje trenutno imam cvrsto pored mene. Hvala sto nikada niste posumnjali u moje prijateljstvo u moja osecanja i iskrenost..... A znam da sam trenutno jako teska.... znam da mi trenutno svasta kroz glavu prolazi ... ali isto tako znam da sa takvim prijateljima kao sto ste vi nemogu nikad posustati.... vi ste moja snaga i moja zelja za daljom borbom..... za novo sutra ....



Sneguljica

Keine Kommentare: