18.07.09

Tragovi lutalice.....



Nema tih suza koje bi isprale sve tragove u dusi
Tragove lutalice u potrazi za kutkom
Topline u ovom hladnom svetu,
svetu pretvorenog iz vizija u kome sunce
ne greje, mesec gubi sjaj, zvezde ne trepere .
Nema tih suza koje bi isprale sve oziljke,
i utisnute tragove u dusi, tragove proslosti.
Oziljci koji ponekasd krvare,
podsete nas na zaboravljene dame.
Zar se to zove sudbinom? Moja tvoja
Zr je to nasa sudbina ili je sreca ono
Za cime lutamo pescharama postranim ....
Izgubljeni beskucici sudbine ...
u kom se obliku pojavljuje sreca ....
Ja znam ja da je moja sreca tvoje lice sneno..
Tvoje ruke sto me grle nemo ...
Tvoje usne sto me zorom bude...
Ako nocas kad utonem u snove
zalutam pustosima svoje sudbine....
Tiho me povuci rukama svojim snenim
Cvrsto me pored sebe drzi....
Jer se samo tako ljubav pokazuje...
A samo je jedna rec,,volim te“

Sneguljica

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Voli ga jer samo ljubav cini srecnim coveka a Bog nagradi za cekanje ....