21.05.09

Na raskrscu


Osecam da stizem polako na raskrscu ,do odluke ...
Danas sam prepustena svojim mislima ....
Svojoj zelji koju skriveno nosim u dusi ....
Danas, Danas se osecam tako nemocno...
Osecam ,znam da je trenutak odluke ...
bas tu na ovom raskrscu sa kojeg vode dva puta....
jedan izoran dubokim brazdama secanja .....
drugi ,Hmmm na drugom nema nista vidljivog,
sem magle koja ce se pri izlasku sunca povuci....
Kojim krenuti Gde stati.....
Danas sam tako nemocna jer zelim da zivim...
Nemocna jer volim zivot , i tebe u tom zivotu ....
A on on pokusava da uvene....
da se ugasi poput dogorele svece .....
I izbrise sve tragove ,svu bol proslosti....
Srecu sadasnjosti i buducnosti
U zaru borbe pogledah ga u oci u zenice
Iz kojih plamen izbija glasovi koji iz pakla dozivaju
Proziva mi ime tiho a ozvanja poput groma koji para tisinunoci
Danas sam tako nemocna, prepustena samoci
Borbi koja se u meni vodi, borim se.....
Borim se poput ranjene vucice.....
Volim zivot a tako sam dana nemocna ....

Keine Kommentare: