16.05.09

Ti samoTi....


Sa savakim novim svitanjem budim se ....
a ti su tu u mojoj dusi, mom srcu u mislima...
i sa svakim zrachkom sunca siris se poput
mirisa ruza nosen proletnjim povetarcem ...
udisem i uzivam u svakom trenutku
izlazeceg sunca koje se polako radja na dalekom horizontu
bujica osecanja siri se mojim telom ,
tu sam samo ja cvrkut ptica i ti u mojoj dusi pri radjanju sunca,
radjanju novog dana ,nove nadei novog subotnjeg svitanja....
ti si tajanstveni osmeh na mojim usnama,
zelja u mojim grudima i iskra svetlosti i mom oku ...
Ti si i samo Ti si ljubav koja nema granica
koja nezna za strah za bol za tugu ....
jer ti si novi dan koji odmice i postaje proslost
i koji se ponovo radja daleko na horizontu....
da bi bio kraj mene i opcarao svojom lepotom
i zarom ljubavi koju koju prikrivas u sebi .....

Keine Kommentare: