29.01.11

Ukus Suze


I opet kao nekad suza krene sama od sebe. Za tren zastane u plavetnilu moga oka neodlucna dali da kane ili se vrati… taj trenutak traje suvise kratko. Neodlucnost  brzo nestae  jednostavno  mimoidje se sa suzom koja nezaustavljivo krene niz obraze. Skotrlja se do mojih usana , osecam svu njenu slanost I gorcinu misli u kojima si jos uvek ti. Navikla sam ja na te suze I njihov ukus, neke sam uspela uhvatiti neke se kotrljale nezaustavljivo  I u zurbi izgubile negde na mojim grudima … ali svaku  kap sam osetila  svojom dusom I srcem u trenucima samoce kao sto je ovaj. U trenucima ne izvesnosti  I nekog cudnog osecaja  u grudima koji gusi. Nedostajes mi  trebam te … trebala sam te trebam te  I trebacu te , to su misli koje tebi vode. Slaba sam slaba na tvoje reci na tebe , slaba na  svaku pomisao koja me u tvom pravcu ponese. Jer znam da si ti ljubav ona velika veca od najvecih koja se ne dokazuje  zagrljajima I strasnim  nocima  ili u smeku  jer I prolaznici se nasmeju I zagrle. Snaga te ljubbavi I velicina njena je u suzi  u toj maloj kapljici koja iz duse krene ne zaustavljiv, tu  lezi sva velicina mojih osecanja  moje ljubavi koja se rodi. Svojom snagom, jacinom I iskrenoscu  moje misli  se krecu samo ka tebi  zele da se ugnjezde u tvom narucju  I osluskuju otkucaje tvoga srca I uzdahe duse.    

@Sneguljica

02.12.2009

Keine Kommentare: