10.08.09

Volela bih

Photobucket

4 Kommentare:

Knez Milan hat gesagt…

U mojoj se dusi skrivas, od vetrova, od studeni, od kisa... Ne brini... jer, i onda kad mislis da si sama... samo oslusni... i cut ces moj uzdah, kako se otima... iz tvojih grudi...
Milujem te mislima, mekim prstima dodirujem ti usne, koje mu sapucu... one carobne reci, te predivne pesme... Usukavas se u san... Budim te.... svojim pogledom... kroz daljine, kroz veme...
Kad pozelis da me... osetis... u dusu svoju zaviri... Naci ces.me.. tamo... stisnut... scucuren... cutljiv i miran... Jer... moje je cekanje tako slatko.... da se osecam... kao da plovi na belom oblaku... Tvoj wild!

Knez Milan hat gesagt…

Jos uvek ga cekas...
na istim mestima...
u istim onim snovima....
Cekas ga na...
lastinim krilima...
medju oblacima...
Cekas ga... u mislima...
i sa uzdasima...
Cekas ga...
ogrnuta nadanjima...
Cekas ga...
do beskraja...
sigurna u svoja...
cekanja...
Sigurna u onu
tananu nit treptaja...
sto vas spaja...
sto vas nikad ne razdvaja...
jer isti sti..ti i on S-W !

Sneguljica hat gesagt…

Moj Andjeo :) siguran u ono sto vas spaja W-S

Hvala ti Andjele :)))

Sneguljica hat gesagt…

I sigurna u ono sto nas spaja S-W :)))