02.08.09

Volela bih.......

Volela bih da mogu ti sapnuti reci...
Reci koje tinjaju u mojoj dusi od kad sam te srela.
Volela bih da mogu da ti kazem koliko te volim
A pri tom gledam te u oci i vidim njihov sjaj,
Ili mozda strah od jacine izrecenih osecanja.
Volela bih da te gledam u oci i sapnem ti tiho
Da si jedino bice koje zivi u meni i da si mi
Najdragocenija osecanja probudimo tvojom pojavom,
Da si mi postao nezamenjiv ko sunce ovoj planeti.
Volela bih da mogu stati pred tobom...
S ponosom spustiti se na kolena kao pred bogom
Pogledati te u oci i pruziti ti sve svoje sto imam..
Onako na golim dlanovima stajala bi moja dusa
Dusa koja vec mesecima kuca poput starog sata
I lomi sve prosle uspomene i secanja.....
Ceznem za dodirom tvojih ruku...
Za ukusom tvojih usana... ceznem za tvojom blizinom....
Strepim da ces se jednom izgubiti, nestati poput
Sunca na zapadu, a kuda onda?
Kuda krenuti kada se snovi sruse
ostanu samo rusevine....
kad dusa ostane prazna, utociste vetrova divljih ....
strepim od trenutka kada me vise ne bude bilo u tebi
i moje mesto zauzme neka druga ...
a ti ces jos uvel ziveti u meni .....
i kad sve ovo jednom prodje ...
Romantika_Sneguljica

Keine Kommentare: