28.04.09

Pismo Andjelu

Pismo Andjelu

Andjele moj . Nema trenutka da ne pomislim na tebe da ti ime ne spomenem. Nema noci u kojoj te ne dotaknem svojim snovima i jutra u kojem se probudim a da ti nisi vec tu,u mojoj glavi . Ni daljina ni kilometri nemogu tu izmeniti nista , a kazu daleko od ociju daleko od srca ,ja to negiram. Pozelim nekada da to bude istina, mozda bi onda manje bolelo mozda bi lakse provodila ove trenutke chekanja i nadanja da ces se pojaviti. Ali ko zna kao i sve drugo u ovom zivotiu ima jedno zasto i ima jedno zato. Mozda je ovo bas tako moralo da bude, da ti dozvolim da mi se uvuces pod kozu ugnjezdis u srce. Neznam primetila sam promenu na sebi , iz oka mi izbija neki sjaj ko da su se zvezde ugnjezdile u mojoj zenici, znam da si ti zasluzan tome. Tvoje neizmerno prijateljstvo koje mi daje motivaciju i volju za novi pochetak za borbu .... lepo je imati takvog prijatelja .....mada su razocarenja bila cesta i velika ... izigrani od navodno dobrih prijatelja ....ali znam i osecam , ti si nesto drugo.. ti si neko kojeg mogu samo postovati ceniti i voleti. Jer ti si ti, jena lutalica koja je zalutala u moju dusu u moje srce i moje misli. Jer ti si taj sto nosi lepotu zivota, zov divljine jacinu tigra i srce od svile. Ti si moj Andjeo nebesa sivih ... uz tebe je i bol lepa kraj tebe su i suze slatke....sa tobom je raj na zemlji. Zato ti mogu samo reci jedno veliko hvala.

Sneguljica 27.04.2009

Text Pismo Andjelu , čiji je autor Sneguljica je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerada 3.0 Unported License.

Keine Kommentare: