28.04.09

Vizija proletnje noci

Samo za trenutah pomislih da to nije san.... da si tu pored mene... prekriven mojim poljupcima mojim rukama ...prekriven mojim telom . samo na trenutak osetih slast tvojih usana i dodir tvojih prstiju koji me poput leptira nezno dodiruju ...maze .... kako je ovaj san realan, kako... dali je zelja toliko jaka da nam se misli susrecu negde na horizontu i spajaju se poput dva oblaka uz grmljavinu i jeku ..... samo za trenutak pomislih da to nije san... da je realno stvarno da si tu raschupane kose na mom jastuku...palis vatru u mom tijelu poput oluje ljetnjih noci ... ohh kako zelim u ovom trenutku da naslonim glavu na tvoje grudi i osjetim miris tvog tijela , tela kojie putem moje maste lezi tu kraj mene na dohvat ruke.... nesem pogledati ...otvoriti oci . Jos lezim budna tu na poguzvanoj postelji obavijena hladnom svilom ........svilom koja me je do malocas dodirivala,zarila moju kozu poput tvojih ruku ..... bese to samo jedna vizija ovih divnih prolecnjih noci ....moj andjele, samo jedan kratki san ....

 @ Sneguljica

Keine Kommentare: