28.04.09

Ti si moj grijeh

Ti si moj grijeh

Ne mogu nemogu da ne mislim na trenutke provedene stobom
Nemogu da zaboravim i glumim da nema nista
Da nisam pozelela mozda i vise nego sto si ti pozelio
Da nisam pozelela da budem za trenutak u tvom zagrljau
I osjetim cvrstinu tvog tijela miris tvoje koz
Neznam hoces li ikada shvatiti kako mi je u trenucima kad zamislim tvoje
Ochi kako me gledaju , kako me zovu da ti pridjem
I dodirnem po grudima . te oci koj me gledaju pune zara
Zovu me na grijeh zovu me pozivaju bez ijedne rijeci
Ulivaju snagu da ucinim kork da ti se priblizim mada znam da
Nebi smo smijeli i nebi trebali jer ipak ti imas nju ja imam njega
Al ipak mi tvoje rijeci jos satima odzvanjaju u usima
Zoves me zoves na grijeh budis zelju u meni zelu koju
Nemogu da potisnem osjecam da gubim ovu bitku
Bitku koju sama protiv sebe vodim
Previse osjecam tvoju blizinu i ako te ne vidim znam da si tu
Znam da me gledas ocima kojim machka gleda svoj plen
Znam da nebih smijela ali ne mogu da odem
ne mogu da ti okrenem ledja i kazem zbogom
nemogu necu i ne zelim kraj srecna am bas ovko stobom.

@ Sneguljica


Keine Kommentare: