28.04.09

Volela bih ......

Volela bih se jednog jutra probuditi na nekom drugom mjestu,
U nekom drugom vremenu, u jednoj meloj kucici negde izmedju palmi.
Nekom malom ostrvu gdije galebovi polecu u susret jutarnjem suncu. Gdije talasi mora odjekuju spajajuci se sa ivicom kopna.
Voljela bih se negdije probuditi gdje ce mi nozdrve golicati miris pokosene trave i cvjetnih livada, negdije visoko na padinama nekog brezuljka s pogledom na grebenove i orlove koji se gnjezde.
Daleko od ove buke od ove zurbe daleko od onog sto sam navikla.
I daleko sto dalje od ovih ljudi, praznih obecanja i zlih dusa koje poput aveti lebde nad nama.
Pa nekasam sama i usamljena tuzna. Ali sto dalje daleko od prijatelja koji ti pomoc nude a nazdravljaju i vesele se svakom tvom neuspijehu.
Voljela bih se jednog trenutka probuditi i shvatiti da je sve to bio san, sva ta lazna dostojanstva.... i ja se budim okruzena andjelima u raju predivnih i iskrenih osjecanja. Volela bih... volela bih se opet naci u rukama koje su me nekad ljuljuskale... osjetiti toplinu i ljibav koja se ne mora rijecima reci koja se osjeca i zraci iz svakog djelica tjela voljela bih vratiti vrijeme i zaustaviti ga tu gdije sam bila srecna.