09.06.09

Dozvoli mi da budem srecna


Cesto zadrhtim kad mi kroz misli proseta tvoj lik....
uhvati me neka neuzmerna sreca.....
izmesana sa notom ceznje.
Ceznje za tvojim blagim dodirima....
Mastam. M astak o susretu sa tobom....
dok nam se ruke spajaju uz sjaj mesecine
u ocima ti stotine zvezdica blista.
Svojim pogledom milujem ti usne koje me mame...
Zovu i nude svu slast koja mi treba da prezivim ovaj trenutak.
Volela bih da sam ti nocas stih na usnama.....
Oganj u rukama ceznja u ocima,......
Poput magle koja se dize moje misli krecu ka tebi
drhtaj me obuzme kada ti telo dotaknem..
Pridji mi blize daj da osetim te usne koje mi srecu nude
Dopusti da ti milujem kosu prstima sto drhe od ceznje
Dozvoli mi da budem vecito srcna u tvom zagrljaju
Pratilja tvojih snova sluga tvojih zelja
Pusti me da te volim....
Dozvoli mi da budem srecna

Keine Kommentare: