26.06.09

Mrzim te i volim


Jos uvek mi se misli tebi vracaju,
senke tvoje kao plast moje lice prekrivaju
jos uvijek me tvoj glas u mislima zove
volim te i mrzim ti bezdusni stvore.
Nije mi ovo lako ali ti si zelio tako,
a moja je greska bila sto sam te ludio volela...
zar sam tugu zasluzila ...bol i jecaj duse.
Tebi sam vjerovala bila uvek tu....
ljubila volela molila greske prastala ...
upitas li se jesam li to zasluzila?
Nekad kad srecu nadjes, kad svijes
gnezdo svoje upitaj se kako je meni ...
zeni koja te voljeti znala koja je zbog
ljubavi kroz vatru hodala...
Upitaj se kako je srcu ranjenom bilo
kada su noci tamne ko pakao ubijale...
gnjavile dusu ranjavale....
Ali mozda i neces moci,vremena neces imati...
mozda ce bog jednom svu moju tugu tebi podariti,
kao sjecanje na nasu ljubav i snove
koje smo sahranili .....
I ti ces zaplakati kad shvatis da si ostavljen
kad vidis nju sa njim ....
seti se godina dugih nasih osmeha
srece nasih lica seti se
zene koja je bila u tvom zivotu
samo jedna prica jedna kratka
zivotna saputnica ....

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Naj jaca je ljubav koja se rodi iz mrznje.... ona je vjecita....