16.06.09

Put zalazeceg sunca


Jos uvijek mi pogled luta kroz magle sumornih jutra..
kao suncev zrak kroz oblake..
jos uvjek te trazim u sumraku tihom
u peni morskih talasa koji se o stene prelamaju .
cujem muziku koja iz daljine dopire do mog srca
znam da si tu, tu u mojim mislima u mom srcu.
Galebvi bijeli pucinom sivom kruze
u svakom kriku cujem tvoj zov
u svakom krilu tvoje ruke koje me u zagrljaj zovu
jos uvjek mi pogled luta..
jos uvijek te trazim i srce mi zbog tebe luta .
A volela sam tvoje oci..
Oci koje me jutrima na grijeh zvale,
ruke koje me dodirivale poput najmekse svile.
volela sam tvoje usne..usne koj toplotom zrace
Hm josuvek ih volim.
Jos uvjek osjecam isti zar...
Na trenutak plane u meni kao vatra u kaminu.
Ali znam da ces jednoga dana doci, i sumornog juta nestati.
Doc i i vatru koja tinja rasplamiti kao sto si nekada znao.
Skupa cemose vinuti u visine plave
poleteti putem zalazeceg sunca i u susret novom danu

Keine Kommentare: