24.06.09

Vecita Ljubav si Ti.....


Da sunce prestane sijati i nastane vecita tama ....
Navikla bih se i sa tamom da zivim ...
jer ti si svetlost svih mojih dana .
Da zvezde sa neba isceznu i noc postane grobnica tamna ...
Naucila bih se i u njoj ziveti zbog tebe, zbog nas
I svih ovih presrecnih dana .....
Da vise nikada srce mi ne zakuca u grudima ....
naucila bih i bez njega da zivim jer ti si moj zivot,
u tebi dva srca kucaju jedno za tebe drugo za nas...
I nekad kad te ne bude vie bilo potajno cu se nadati
da si tu u mojoj blizini ...
tu u vidu predivnog andjela,
koji me nocima u svim besanim nocima cuva .....
I jednom kad nestane secanja i uspomene prestanu da zive
i ovaj svet izgubi sjaj i oblik koji danas ima,
ti ces vecno ostati tu jer ti si vecnos o kojoj sam
sve ove godine snivala...
naucicu zivet i bez vode i vazduha jer sve sto mi trebas to si ti....
pokazat cu ti da ljubav moze vecito da traje ...

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Emocije....ljepo jako osecajno ....