19.06.09

Osecam da Volim te .......


Gledam te kako se igras poput malog decaka
Dok ti povetarac mrsi kosu ....
Lice ti krasi osmeh srece dok mi ruke pruzas....
Ja osecam da Volim te.
I onda kad te dusa za boli ...
Kad iz oka suza zablista i srce zaplace ,zadrhti...
I sa rukom potajno suze brises....
I iz grudi jecaj se otme i pogled pomuti
Ja osecam da si moj zivot ja osecam da volim te.
i onda kad se zivot rusi ...
problemi ko brda lome nam ledja.....
I onda kada ti se na licu urezu duboke bore...
Stacu kraj tebe kao sto to radim sad....
I onda cu ti saputati volim te....
Volim vise nego ikad pre...
I kad nam se zivot bude blizio kraju ....
Kad nam ruke drhave budu....
Kad nam telo za odmorom cezne...
Volela bih da sam tu pored tebe ...
Da ti pogledom milujem lice
I kazem ti hvala za srecu sa osmeh na mpom licu...
Volela sam te volim te i volet cu te sve
Dok jos mogu da disem ....

Keine Kommentare: