23.06.09

Od M za M


Koracam u susret sumraku dok mi vetar mrsi kosu...
more kao da gori i plamti bojama duge,
zadnji zraci sunca kupaju se u njemu.
Miris juga i secanje na tebe bude se polako...
zelja da si tu i pridjes mi laganim korakom,
pogledom prikovanim za moje oci...
Dah mi zastane u iscekivanju tvog dodira...
neznog poput oblaka koji nebom igraju cudan ples....
Volim tvoje usne njihov dodir, miris juga i mora slanog.
Ceznja se budi u meni.
Telo vapi za dodirima za poljupcima tvojim.
Kako te samo trebam u ovoj tihoj noci
da ostvarim zelje, naj skrivenije snove .....
Sklapam oci, osecm miris tvog tela
osecam tvoj dah, dodir tvoje koze jos vlazne...
kapi mora kako lagano klize po njemu...
Budna sanjam ukus tvog tela na mojim usnama ...
cudno je to osecanje koje vlada mojim mislima,
osecanje koje me obuzima i vlada mojim razumom....
cudni su ovi tenuci iscekivanja...
Isunce koje se lagano gasi u podivljalim talasima mora.

Keine Kommentare: