15.06.09

Jos samo jednom ....


Ne prichaj nista pusti da tisina obavije nas.
Dozvoli da cujem svaki otkucaj srca tvog.....
Svaki uzdah sa usana tvojih..
Tisina je u trenutku najbolja za nas
Ne govoei mi nista pusti da ti srce moje
Sapuce zelje svoje...
A ono zeli samo jedno
Da me zavolis bar natren a posle idi …
Idi I budi ponovo njen.
Ne govori nista neka tisina pricha za nas
Jer ako odes sad neces nikada saznati
Kako je umirati...
Kako je zivjeti I zbog ljubavi umirati.
Dozvoli mojim usnama da ljube svaki dijelic
Koji je poslje nje ostao netaknut...
Pusti me dada te ljubim pa opet izgubim ...
jer ipak sam to samo ja to umijem najbolje.
Dopusti da ti jis jednom sapnem
Te rijeci koje ljubav znace...
Da jos samo jednom preko usana mojih preleti
Sjena sete i narusi tisinu koja nas okruzuje...
Dozvoli da ti jos jednom sapnem Volim te...
Da te jos jednom preklinjem i molim ...
Jos jednom kazem molim te
Pa onda idi ......Idi i budi srecan s´njom…

Keine Kommentare: