10.06.09

Kome jos verovati......


Najednom progledah bistrog pogleda u tom sveu kojim se nadjoh u kojem svaki dodir znachi propast samo unistenje. U svetu de me svaki dodir tvoj moze razneti u hiljadu delova. Neobichne vizije stadose pored mene vidim ih kao tugu koja u susret mi ide na konjima vranim i korakom koji me sigurno vodi u noc okovanu samocom .... te dve vizije pogledah u oci mutne od mrznje i oblace mi haljine istkane crninom nitima samoce tuge bola razocarenja u tebe ..u Vas u sebe . Da mogu urlikala bih iz sveg glasa trzaila pomoc molila boga da mi oprosti .... meni, njima.al ne mogu nemam vise glasa...Zamrznuta osecanja emocije vera sve je postalo ponovo kamen.... I gledam vas iz dana u dan kako se provlachite ko furije zalavite iz duse u dusu ..... lazna vera ostaje za vama trag koji ce uskoro nestati... A ja ja postajem ledena kraljica koja jednom bi.... Bez vere u ljubav u srecu u ljude .... Vi se kockate srecom iskrenoscu poverenjem emocijama ..... prokockaste sve sto sam vam ponudila ... ostade samo prazna caura .... ogromna rupa poput vulkanskog kratera koji se ugasi pred naletom velikog pozara i bujice ..... najednom pogledah pogleda bistrog i videh dve furije koje ruse sve .... ja se povlacim u svoje carsto i gledam vas bedne vizije koje nudite ljubav laznu srecu vecitu ..... a samiste ogorceni svojim postojanjem i svojim osecanjima koji vape za posedovanjem nevinih dusa.... kome jos verovati u ovom svetu gresnika .... izdaica svojeg JA i svoje duse ..... nikom moj odgovor glasi nikom


 

Keine Kommentare: